Páginas: 1 ... 4 5 [6] 7
|
 |
|
Autor
|
Tema: Episodios tornadicos peninsula-baleares-canarias 2005 (Leído 4980 veces)
|
|
|
Gerard Taulé
El Cronista Oficial Kedadil
Cumulonimbus Calvus

Género: 
El noi de Girona
|
Abel, que has hecho!!! Durmiendo, mientras afuera tenías tu fenómeno predilecto, un tornado!!! Menos mal que este fenómeno ha salido grabado. Estamos ante un episodio de tornados desconocido en Catalunya, 9 en menos de 24 horas!!!! Increíble!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twsiter
Cumulus Fractus

Género: 

Hello, hello, I'm at a place called Deltebre.
|
Bona nit, Tota la vida esperant aquest moment i sabent en la situació en la que ens trobavem, vaig i m'he perdut el tornado que ha passat per davant de casa meva. Després de la meva jornada laboral, surto a pendre una cervessa, i com era conscient de la situació meteorològica en la que ens trobavem, m'he preparat la càmera de fotos a motxila, per si de cas. Quan estic prenent la cervessa al centre "Artesà" del Prat de Llobregat, em truca el meu company-cap de treball avisant-me que un company de l'aeroport l'avisat que un tornado ha atacat un avió de la nostra companyia. Ràpidament començo a fer les trucades pertinents a diferents oficines de l'aeroport iem confirmen que un avió de la nostra companyia i d'una altra han sigut afectats per un o dos tornado. Jo no m'ho podia creure. El tornado ha aixecat pocs metres d’altura el nostre avió de 44 Tones de pes i l’ha tornat depositar sobre del terra, però canviant-li l’orientació i provocant-li uns quants desperfectes exteriors. El mateix ha fet amb l’avió de l’altra companyia.
No informo del nom de les companyies d’aquest avions per motius d’anonimat comercial (o com es digui).
Després, gent que ha observat el tornado des del mateix aeroport, m’han comentat que el tornado s’ha “passejat” per la plataforma d’aparcament d’avions de l’aeroport d’una punta a l’altra (des de la terminal de càrrega fins a la zona d’aviació general – bombers, la més propera a la carretera de la platja del Prat).
Després, el tornado ha passat per dins de la ciutat del Prat. El meu pare l’ha gravat en vídeo.
Anys esperant una situació com aquesta, i quan succeeix, resulta que estic a l’altra punta del Prat prenent un birra i sense enterar-me del que realment està passant. Que desgraciat soc. Tan aviat torni a casa, miraré el vídeo gravat pel meu pare i el més aviat possible l’enviaré a la TV3.
La vegada que he estat més a prop d’un tornado en la meva vida !!! I sense saber-ho. !! M’hauré de consolar amb el vídeo gravat pel meu pare i pel vídeo i les fotos fetes a l’aeroport pel un excompany meu.
Sal-lutacions, Albert Jaime. albert78@wanadoo.es
|
|
|
|
|
|
NaCl-U2 a tod@s, Albert albert78 en wanadoo punto es
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Cumulus Fractus

|
Pues ya ves Gerard YO DURMIENDO y oyendo un par de truenecillos y pensando "BAH esto no es mas que una tormenta de pa sucat amb oli no vale la pena levantarse" y resulta que a 300 mts tenia en mis narices un tornado........manda guevos eh? grrrrrrrr .....ahora tengo que conseguir fotos y video.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La gea
Sóc cívica
Cumulonimbus Calvus

Género: 

Barcelona-Sants
|
hoy ha sido un día feliz, ir a comprar el periódico y ver en primera plana la foto del tornado  ¿el tiempo se ha vuelto loco, muchachos? 
Ayer yo estaba en casa de mi hermana, en Badalona, y no tenía ni una mísera cámara para hacer fotos, ni siquiera la del móvil, porque se me acabó la batería, ; fuimos a comprar, y cuando salía del parking me encontré con una tromba de agua impresionante!!! la calle y la carretera era un río!!! los vecinos sacaban los coches del parking, inundado, abrían las alcantarillas para que tragara más agua, mi coche parecía una piscina, hacía un viento tremendo, y unos relámpagos, que no daba tiempo a contarlos!
|
|
|
|
|
|
He aquí que el silencio fue integrado por el total de la palabra humana, y no hablar es morir entre los seres... Pablo Neruda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mandorlini
...al plato vendrás, arbeyo
Staff
Turbonada

Género: 

|
No hay que hurgar en la herida del fallo abeliano, pero ya sabes colega, hay que dormir con un ojo abierto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Abel
Cumulus Fractus

|
Es verdad no hay derecho¡¡¡¡ estoy muyyyyy heridooooooo que lo tenia enfrente de mis narices y yo mumint sin dar importacia a esos 4 truenos que en mi interior pensaba...."son de pa sucat amb oli"; mi madre hoy me lo ha explicado mejor, ha dicho que su acojone era mayusculo, que el cielo estaba rarisimo y muy oscuro con zonas blancas QUE RARO, pero es destacable lo que me ha dicho de que habia nubes negras y bajas retorciendose y que eso le hacia pensar que algo malo pasaria.......chillaba la pobre y cerro todo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ameba
Cumulus Fractus

|
Podrías colgar alguna imagen en esta sección del tornado, además de mandarlo a la TV.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Páginas: 1 ... 4 5 [6] 7
|
|