Páginas: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Avui la mínima ha baixat a -5,6º a Girona (Sant Daniel) i -7º a Salt (Deveses) (Leído 84 veces)
|
Gerard Taulé
El Cronista Oficial Kedadil
Cumulonimbus Calvus

Género: 
El noi de Girona
|
Bon dia. Avui el dia és espléndid. L´entrada d´aire del NE anticiclònica, freda,seca i estable ha fet baixar la temperatura en picat al Gironès. Les mínimes han sigut de -7º a les Deveses de Salt, -5º a Salt (INM),-3,6º a la meva estació del centre de Salt, ben afectada per l´illa de calor, -5,6º a Girona (St.Daniel), -4.2º a l´aeroport de Girona. Ahir les temperatures extremes van ser de 11,5 i 2 al centre de Salt. Tot i que en Daniel Ramírez quan l´he trucat per dir la mínima m´ha dit que els models donen possibles precipitacions, no m´ho crec. Aquests models fallen massa, val més fer cas de la intuïció. Jo no veig cap gir de vents cap al NE prou humit per donar nevades a la costa central. Si que reconec que he vist ara un front que s´acosta des d´Itàlia i apunta cap a Catalunya, però em sembla que és ben desgastat, i són núvols alts. El que penso és que potser s´ennuvolarà a la tarda, per aquest front, però sols una estona i no nevarà enlloc de Catalunya. Les glaçades podrien ser menys fortes demà si aquest front arriba, això seria una altra conseqüència. Em sembla Jordi que haurem d´esperar una altra situació per veure nevar al litoral i prelitoral català. Salutacions. Potser m´equivoco, no hi ha ningú perfecte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Páginas: [1]
|
|