Páginas: 1 [2] 3 4 ... 12
|
 |
|
Autor
|
Tema: Curs d'iniciació a la meteo dies 8 i 9 de maig a Sort (Leído 2145 veces)
|
|
|
Egarenc
BOFH
Staff
Cumulonimbus Capillatus

Género: 

Terrassa, El Vallès Occidental. 307msnm
|
No, m'agafaré l'hotelet, segurament aquell dels kamakus que deien abans.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
altasegarra
central-glaç
Cumulus Congestus

Género: 

Calaf (Alta Segarra), 700 m snm
|
Hola, bona tarda, m'acabo d'apuntar jo tb . El que no tinc clar és on dormir, m'han dit que a l'escola de caiac hi haura lloc segur, no se... En tot cas, espero coneixer-vos personalment!
|
|
|
|
|
|
Quan plou, plou, quan neva, neva, quan trona, trona, quan fa vent..fa mal temps!
|
|
|
Nica
Cumulus Congestus

Género: 

|
tiet silveriuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, deixa'm descansar a miiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, joerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr que en el meu estat, necessito unes minivacances de surfin !!!!!!!!!!!!!!

mmmmmmmmmmmmm, cap de setmana de tranquilitat, pau, cotilleos, sofing, zapping, salsas rosas, menjar i menjar i menjar .................... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
El campanero
Staff
Cumulonimbus Capillatus

SOL
|
Hola, bona tarda, m'acabo d'apuntar jo tb  . El que no tinc clar és on dormir, m'han dit que a l'escola de caiac hi haura lloc segur, no se... En tot cas, espero coneixer-vos personalment! a l´escola de Barcos s´hi està molt bé, en Silverio ho te molt net i polit i calent, jo no hi vaig amb sac, em porto uns llençols i una manta, hi ha dutxa, hi ha tele per veure en Molina, hi ha de tot.... es molt aconsellable..... si porteu parella i voleu estar amb mes intimitat potser un hotel millor....
|
|
|
|
|
|
Sant Joan de les Abadesses, Ripollés, Girona, Catalunya, pre-pirineu Oriental .
748 msnm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mandorlini
...al plato vendrás, arbeyo
Staff
Turbonada

Género: 

|
A lo mejor te llevo el bate en persona
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mandorlini
...al plato vendrás, arbeyo
Staff
Turbonada

Género: 

|
Joer que fama , tranqui Silver , al curso no voy pero igual me acerco fuera de las horas de visita a comprar lotería de la que toca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Páginas: 1 [2] 3 4 ... 12
|
|